Často kladené otázky

Musím sa prihlásiť pre kúpu lístkov?

Nie, lístky je možné kupovať bez prihlásenia. Nákup cez uživateľský účet však zabezpečuje rýchly a podohlný nákup, prehľad v kúpených lístkoch, možnosť opätovného zaslania lístku, uživateľský kredit, záruku rýchleho návratu vložených financií v prípade zrušenia udalosti alebo dvojitej platby a mnoho dalšieho

Akými spôsobmi môžem uhradiť svoju objednávku?

Objednávku je možné uhradiť priamou platbou pomocou platobnej brány Trustpay alebo pomocou kreditu na Vašom uživateľskom konte. Kredit si môžete navýšiť v detailoch svojho profilu, alebo vám automaticky bude navýšený v prípade zrušenia predstavenia, v prípade procesnej chyby alebo odmeny

Čo je kredit?

Kredit je obnos financií, ktorý uživateľ navýšil na svojom účte, za cieľom rýchlejšieho a prehľadnejšieho nákupu lístkov. Môže byť navýšený priamo v účte uživateľa a následne použitý na rýchle a bezproblémové vykonanie platieb.

Je platba cez cinuba.sk portál bezpečná?

Áno, platba prebieha cez dôvernú tretiu stranu - platobnú bránu TrustPay registrovanou ako finančná inštitúcia a kontolovanou Národnou Bankou Slovenska. Portál cinuba.sk nemá prístup k platobným údajom z platobnej brány, dostáva iba odpoveď o úspešnosti/neúspešnosti platby.

Kde nájdem zakúpený lístok?

Zakúpený lístok ti vždy príde na emailovú adresu ktorú zadávaš pri kúpe. Preto sa uisti, že zadávaš správnu adresu. K lístku sa tiež dá následne dostať na webe pod jeho ID (https://cinuba.sk/ticket/<id>) Ak si u nás zaregistrovaný, lístok nájdeš vo svojom profile

Stratil som lístok/lístok mi neprišiel, co mam robiť?

Ak sú akékoľvek problémy s dostupnosťou lístka, čo najskôr nás informuj buď cez webový formulár, napíš na email info@cinuba.sk alebo nám napíš na facebooku
Napíšte nám Facebook

Mám záujem o nákup lístkov na faktúru. Viete mi vystaviť faktúru na lístky?

Samozrejme, na vyžiadanie vieme vystaviť faktúru na lístky. Napíš nám prosím na info@cinuba.sk

Ako sa preukážem vstupenkou na podujatí?

Každá vstupenka obsahuje číslo lístku a QR kód. Jedným z týchto údajov sa preukáž na vstupe, či už vo vytlačenej podobe alebo v telefóne.

V prípade zrušenia podujatia, čo bude nasledovať?

V prípade zrušenia udalosti Vám bude obnos automaticky pridaný ku kreditu na Vašom účte, ktorý môžete následne použiť na nákup iných lístkov. Ak bol lístok kúpený bez registrácie, je potrebné nám do 30 dní od ohlásenia zrušenia udalosti napísať na info@cinuba.sk ohľadne ďalších krokov

Mám iný problem na ktorý som nenašiel odpoveď, čo mam robiť?

V prípade dodatočných otázok nás neváhajte kontaktovať cez webový formulár, na email info@cinuba.sk alebo nám napíšte na facebooku

Napíšte nám

Vaša emailová adresa

Predmet správy

Text správy


Odoslať správu »